torstai 11. tammikuuta 2018

Uutta ja jännittävää

Eka viikko uudessa harjoittelu paikassa alkaa olla takana päin. Maanantaina 8.30 menin harjoittelupaikkaan tietäen vaan paikan nimen ja että siellä on päiväkoti ja koulu. Hetki tutustumisen jälkeen sain tietää olevani päiväkodin puolella ryhmässä jossa on noin 1 vuotiaita lapsia. 

Päivään sisältyy leikkiä, päiväunia, suunniteltua ohjelmaa ja ruokailua. Työkuvaani kuuluu leikittäminen, syöttäminen, vaipan vaihdot ja tarvittaessa olen muissakin ryhmissä apuna.
Ensimmäinen viikko on ollut opettelua talon tavoille. Osa työntekijöistä ei puhu englantia ollenkaan mutta olemme hyvin löytäneet yhteisen elekielen millä kommunikoimme. 

Harjoittelupaikassani on paljon suomalaisia lapsia ja olen saanut hyvää palautetta siitä, että pystyn kommunikoimaan heidän kanssaan suomen kielellä. Kaikki lapset ovat ottaneet minut hyvin vastaan, ja jo toisena päivänä moni tuli aamulla halaamaan ja toivottamaan hyvää huomenta. Myös työntekijät ovat ottaneet minut todella hyvin vastaan ja alusta asti he ovat luoneet minulle tunteen että olen tervetullut heidän kouluun harjoitteluun. :) 

Töiden jälkeen on tottakai kerennyt myös shoppailla ja viettää vapaa-aikaa, Fuengirola on minulle toinen koti joten aikaa ei ole ollut vaikea kuluttaa kun tuntee paikat ja tietää mitä voi tehdä! :)






Terkuin
Emma ❤️







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

viimesiä päiviä viedään

Työharjoittelu on ohi ja haikein mielin eilen lähdin harjoittelupaikalta. Työharjoittelu jakso oli todella monipuolinen, antoisa ja toimint...